Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Χουγιούρη Κυριάκου




24/03/2014

Η επιλογή μου να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού  "Δήμος για Όλους" με επικεφαλής και υποψήφιο Δήμαρχο το Γιώργο Δημόπουλο, προέκυψε μετά από ώριμη σκέψη και αποτελεί χαρά και τιμή για εμένα προσωπικά.
 Πιστεύω ακράδαντα, ότι το ψηφοδέλτιο του συνδυασμού μας, είναι χτισμένο σε γερά θεμέλια μιας και απαρτίζεται από ικανότατες προσωπικότητες, που διαθέτουν κάθε ένας ξεχωριστά, τη διάθεση να προσφέρουν τον καλύτερό τους εαυτό για τη βελτίωση όλων των τομέων που αφορούν στο Δήμο μας.
Είμαι πεπεισμένος δε, πως ο επικεφαλής και υποψήφιος Δήμαρχος Γιώργος Δημόπουλος, με την πολυετή εμπειρία του, τη γνώση, το όραμα μα και το σθένος που πηγάζει από την αγάπη για το Δήμο μας, θα δώσει αγώνα, μάχη στοχεύοντας με δημοκρατικές διαδικασίες το βέλτιστο για όλους μας.
 Συνοδοιπόρος κι εγώ, όσο και οι συνυποψήφιοι μου, με σεβασμό, επιμονή και δράση συμμετέχω ενεργά, με προσδοκίες, αντιμετωπίζοντας κάθε πρόκληση, συμπορεύομαι προκειμένου να αγωνιστώ, για την επίτευξη της ανάπτυξης του Δήμου μας, για όλους τους πολίτες, σε κάθε γειτονιά, για κάθε ένα από εμάς. Δήμος για όλους, γιατί μας αξίζει.

Χουγιούρης Κυριάκος
Ειδικός Παθολόγος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος