Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Κουκά Φραντζέσκας



....Έχω ακόμα δουλειά.
Ναι, αλλά δεν έχει ο κυρ  Νίκος,
ούτε η κυρία Κατερίνα που δουλεύαμε μαζί
εδώ και τόσα χρόνια.
...Έχω σπίτι να μείνω.
Ναι αλλά τα φέρνει δύσκολα
ο κύριος Φώτης και η κυρία Τασία
με το ενοίκιο.
Η μικρή μου έχει κολατσιό για το σχολείο
Το παιδί της φίλης μου όμως,
σήμερα, δεν έχει.

Ε λοιπόν, δεν είμαι ευτυχισμένη
που ακόμα έχω δουλειά να ζήσω,
που ακόμα έχω σπίτι να μείνω,
που ακόμη υπάρχει φαγητό για τα παιδιά μου.

Νιώθω πως αν μείνω άπραγη και απλά περιμένω,
θα 'ρθει και η δική μου σειρά.
Ξέρω πως αν δεν κάνω κάτι
μαζί με τους άλλους,
έρχεται και το δικό μου τέλος.
Ξέρω πως αν ο πόνος των γύρω δε μ' αγγίξει,
δε θα αγγίξει και αυτούς ο δικός μου πόνος.
Ξέρω πως η αξιοπρέπεια
δεν έχει ηλικία, φύλο, εθνικότητα,
ανήκει σε όλους.

Θα πολεμήσω όσο μπορώ, όπως μπορώ να μην τη χάσω.
Δε θα μείνω άπραγη.
Θα δώσω τη μάχη μου μαζί με άλλους,
για τις ΝΕΟΤΕΡΕΣ ΓΕΝΕΙΕΣ που δε φταίνε σε τίποτα για όλο αυτό.   
Θα δώσω τη μάχη μου για τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.

Τη μάχη αυτή αποφάσισα να δώσω
μαζί με το ΓΕΩΡΓΙΟ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ,
τον άνθρωπο που για χρόνια πολλά συναντά κανείς
όχι στα γραφεία του Δήμου,
αλλά στα στενά της γειτονιάς προκειμένου να αφουγκραστεί την πόλη,
στις αυλές των παιδικών σταθμών των παιδιών μας και των εργαζομένων του χώρου,
στα έργα για το μετρό,
Μέσα από το ΓΙΩΡΓΟ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟ δεν ψάχνω για σωτήρες, όπως κανένας από μας άλλωστε.
Δεν ψάχνω κάποιον ν 'αγωνιστεί αντί για μένα.
Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια μάθαμε πως
αφήνοντας τα όνειρά μας στα χέρια κάποιων άλλων
μας τα γκρέμισαν.
Ψάχνω για κάποιον που
διαθέτει μεγάλη εμπειρία στα κοινά
κριτική ικανότητα συνυφασμένη με την ηθική του
και άπειρη όρεξη για ουσιαστική δουλειά.
Ψάχνω για κάποιον που το λίγο ή το πολύ που θα καταφέρει να δώσει στην πόλη μας
θα προσπαθήσει ν 'ανήκει σε ΟΛΟΥΣ.
Γιατί κάθε δήμος πρέπει να είναι "ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ".
Καταθέτω από ψυχής.

Κουκά Φραντζέσκα
Σύζυγος
Μητέρα δυο παιδιών.
Καθηγήτρια στον ιδιωτικό τομέα.
Από παιδί   ΔΗΜΟΤΗΣ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ.