Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Θεοφυλάκου Κοσμά




22/04/2014

Ως νέος άνθρωπος που βιώνει έντονα τις δυσκολίες και ανησυχεί πρώτα από όλα ο ίδιος για την προοπτική και το μέλλον όλων μας, αποφάσισα να αναλάβω δράση και να συμμετέχω στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Δήμος για Όλους» με επικεφαλής τον Γιώργο Δημόπουλο.
Θεωρώ πως πλέον όλοι έχουμε συνειδητοποιήσει, ότι δεν πρέπει να αφήνουμε στα χέρια άλλων τη δυνατότητα να ορίζουν την τύχη μας, αλλά επιβάλλεται να έχουμε ενεργό ρόλο στις αποφάσεις που μας αφορούν κι επηρεάζουν την ζωή μας.
Σε αυτό το πλαίσιο, η πρόταση που μου έγινε από τον υποψήφιο Δήμαρχο Γιώργο Δημόπουλο να είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος, μου έδωσε την ευκαιρία να αναδείξω αυτή μου τη διάθεση για ενασχόληση με τα κοινά.
Είναι άλλωστε σημαντικό για εμένα το ότι σε αυτή την προσπάθεια συμμετέχουν κατά το πλείστον νέοι άνθρωποι που μας ενώνει ο κοινός μας ζήλος να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο διαθέτει ο καθένας μας, πλάι σε έναν άνθρωπο που αυτοδιοικητικά έχει διαχρονικά προσφέρει στην πόλη του Κορυδαλλού και τώρα επιθυμεί να απλώσει τη δράση του σε κάθε γωνιά του διεκδικώντας τη Διοίκηση του Δήμου ως υποψήφιος Δήμαρχος.


ΘΕΟΦΥΛΑΚΟΣ ΚΟΣΜΑΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Ιδιωτικός Υπάλληλος