Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Μαστοράκη Ειρήνης




24/04/2014

Ανέκαθεν η ενασχόληση με τα κοινά ήταν και είναι το μεράκι μου. Είμαι Ιδρυτικό μέλος και Πρόεδρος του Συλλόγου Κρητών ο «ΑΡΟΔΑΜΟΣ».
Η δύναμή μας έγκειται στη συλλογική οργάνωση και δράση.
Βαθιά στην καρδιά μου πιστεύω ότι μπορούμε με την ενεργή συμμετοχή μας να είμαστε αποτελεσματικοί και να επιφέρουμε τις αλλαγές που επιθυμούμε, ώστε ο Δήμος Κορυδαλλού να αναπτύξει στο μέγιστο δυνατό τον πολιτισμό, την κοινωνική πρόνοια και να προσφέρει στους δημότες του τις υπηρεσίες που του αξίζουν.
Σε αυτό το πλαίσιο δέχτηκα με χαρά την πρόταση του υποψήφιου Δημάρχου Γιώργου Δημόπουλου να είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον Συνδυασμό «Δήμος για Όλους», γιατί είμαι πεπεισμένη ότι διακατέχεται από όρεξη για δουλειά και η επιθυμία του να αναβαθμίσει το Δήμο μας σε όλα τα επίπεδα είναι ασίγαστη και διαρκής. Το έχει άλλωστε αποδείξει τα προηγούμενα χρόνια, αφού είναι ο κύριος υπεύθυνος των σημαντικότερων έργων που έγιναν ή εξελίσσονται στην πόλη μας(Δημαρχείο, παιδικές χαρές, αναπλάσεις οδών και πλατειών).
Είμαι σίγουρη ότι αυτή την επιτυχημένη πορεία του θέλει να την συνεχίσει και να τη διευρύνει, από μια άλλη θέση πια, που δικαιωματικά πιστεύω ότι του αξίζει,  αυτή του Δημάρχου της πόλης.

Μαστοράκη Ειρήνη (Ρένα)
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος

Κτηματομεσίτρια