Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης της κ. Helena Tanka


25/4/2014


Ακούω και απαντάω σε δύο ονόματα . Ελόνα και Έλενα.
 Το ένα το απέκτησα μετά την εγγραφή της γέννησης μου στο ληξιαρχείο και το άλλο με την βάπτισή μου χριστιανή ορθόδοξη ενώπιον του Θεού. Στο δρόμο της ζωής, έτρεξα σε άσφαλτο αλλά σκόνταψα και πολλές φορές σε καλντερίμια. Ανήκω σε δύο χώρες, στο μυαλό και στην ψυχή. Στην πρώτη γεννήθηκα, ενώ στην δεύτερη με τράβηξε η καταγωγή μου.

 Η οικογένειά μου, μού καλλιέργησε τις πρώτες αξίες τις οποίες τις διατηρώ άρτιες μέσα μου. Την ανθρωπιά την άγγιξα εκεί όπου είπα τις πρώτες μου λέξεις και την ένιωσα εδώ που μου έμαθαν οι παππούδες μου την ελληνική γλώσσα . Ανήκω σε μία τάξη απλών ανθρώπων που δεν γονάτισαν, ούτε όταν κατευθείαν από τα θρανία της σχολής, έπρεπε να καθαρίσουνε σκάλες για να επιβιώσουν. Ναι , κανένα σύνορο ή τελωνειακό φυλάκιο δεν μου πήρε το χαμόγελο, γιατί υπήρχαν άνθρωποι που μου στάθηκαν και με βοήθησαν. Άνθρωποι που δεν είχαν ιδέα για την ύπαρξή μου, αλλά ήξεραν να αγαπούν τον συνάνθρωπο. Σε αυτές τις συνθήκες, γνώρισα τον Γιώργο Δημόπουλο, μία μέρα μεγάλης ανάγκης και απόγνωσης για μένα. Ήταν ο άνθρωπος που μου έδωσε χώρο στο οποίο εγώ μετά περπάτησα. Αρχικά ξεκίνησα, σαν κοριτσάκι με μαζεμένα μαλλιά αλογοουρά και αθλητικά παπούτσια, που έτρεχε να κάνει τις «απαξιωτικές εργασίες» και εξελίχθηκα σε στέλεχος μιας από τις πιο γνωστές ξένες εταιρείες στην Ελλάδα που εκπαίδευε προσωπικό. Είμαι η ζωντανή απόδειξη της ανθρώπινης αλληλεγγύης, της στήριξης των συνανθρώπων, της προστασίας των αξιών και το αποτέλεσμα του οράματός του για τον Δήμο μας . Ακολουθώ το Γιώργο Δημόπουλο , γιατί μιλάμε την ίδια γλώσσα , την ανθρώπινη!  Για ένα Κορυδαλλό που δεν γνωρίζει καταγωγή, σύνορα ή χρώματα . 

Helena Tanka
Συγγραφέας