Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Δήλωση παραίτησης


Κορυδαλλός
Νοέμβριος 2013

κ. Δήμαρχε,
Είμαι σίγουρος ότι δεν θα σας αιφνιδιάσω με την απόφασή μου να αποχωρήσω από την Παράταξη «Πολίτες για τον Κορυδαλλό», της οποίας ηγείσθε καθώς και από την Διοίκηση του Δήμου.
Από την θέση του Αντιδημάρχου των Τεχνικών Υπηρεσιών, στην οποία με δική σας απόφαση βρίσκομαι τα τελευταία χρόνια και για αυτό σας ευχαριστώ, είμαι σε θέση να έχω άποψη για τα τ...εκταινόμενα αλλά και για την εξέλιξη όλων των θεμάτων του Δήμου. Οι αιτίες και οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση είναι γνωστοί. Επανειλημμένα τόσο εγώ όσο και άλλα στελέχη της παράταξης είχαμε επισημάνει προβλήματα όπως:
• Έλλειψη πολιτικής
• Έλλειψη ουσιαστικής διοίκησης
• Απουσία συνεργασίας
• Απουσία ενημέρωσης και συλλογικότητας
• Κατακερματισμός αρμοδιοτήτων
• Απλήρωτοι εργαζόμενοι για μήνες
• Διασυρμός συναδέλφων Δημοτικών συμβούλων στα δικαστήρια για οφειλές προς ασφαλιστικά ταμεία κλπ.
Παρ΄ όλες τις διαβεβαιώσεις σας ότι θα επιδιώκατε λύση, ανεχθήκαμε για αρκετό χρόνο αυτή την κατάσταση. Όμως όπως αποδείχτηκε δεν υπήρχε πολιτική βούληση και θέληση από μέρους σας.
Συνέπεια τούτου ήταν τα φαινόμενα και οι καταστάσεις να έχουν πάρει διαστάσεις που επισκιάζουν και δυστυχώς υπονομεύουν κάθε θετική πρωτοβουλία και δραστηριότητα που γίνεται για την πόλη.
Είμαι υποχρεωμένος να σας διαβεβαιώσω ότι τα περιθώρια της ανοχής μου, στα πλαίσια της «παραταξιακής ενότητας» με καθιστούν συνυπεύθυνο και αυτό δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να το ανέχομαι, αφού και τα όρια της αντοχής μου εξαντλήθηκαν. Είναι μονόδρομος η ανάληψη πρωτοβουλιών από μέρους μου.
Αγαπητέ Σταύρο,
Τα τελευταία χρόνια που είχα την αρμοδιότητα των Τεχνικών Υπηρεσιών ως Αντιδήμαρχος, στάθηκα με ειλικρίνεια, ανιδιοτέλεια στο πλευρό σου και εργάστηκα με αυταπάρνηση, με το όποιο προσωπικό κόστος, όπως είσαι σε θέση να γνωρίζεις.
Κι όλα αυτά γιατί η πόλη του Κορυδαλλού αξίζει να γίνεται ολοένα και καλύτερη.
Σε αυτή την προσπάθεια έχουν παλέψει όλες οι προηγούμενες Δημοτικές Αρχές κι εμείς οφείλουμε να συνεχίσουμε αυτόν τον αγώνα.
Όπως κι εσύ δημόσια έχεις ομολογήσει για τα σημαντικότερα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στην πόλη (ανάπλαση οδού Δημητρακοπούλου, πλατείας Μέμου, Γυμναστήριο στην Σταματοπούλου, κατασκευή 21ου Νηπιαγωγείου, ολοκλήρωση νέου Δημαρχείου….) οφείλονται σε μεγάλο βαθμό σε δικές μου ενέργειες και παρεμβάσεις, καθώς και στην Τεχνική Υπηρεσία που διευθύνω.
Παρόλα αυτά από στενότατους συνεργάτες σου, όλο το προηγούμενο διάστημα, επιχειρήθηκε αυτή μου η συμβολή να υποβαθμιστεί αν όχι και να μηδενιστεί.
Ταυτόχρονα καθημερινά αναδύονται νοσηρά φαινόμενα και καταστάσεις που πλήττουν την αξιοπιστία μας προς τους εργαζόμενους και την πολιτική μας αξιοπρέπεια προς τους δημότες.
Είμαι από εκείνους, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, που πιστεύουν ακράδαντα, ότι όσο ποτέ άλλοτε η πόλη έχει ανάγκη από την ΕΝΟΤΗΤΑ στην βάση των προβλημάτων που δεν έχουν «χρώμα» και ενεργοποίηση όλων των δημιουργικών δυνάμεων του Κορυδαλλού.
Για την ΕΝΟΤΗΤΑ εργάστηκα όλα τα προηγούμενα χρόνια και είναι γνωστός ο αήθης πόλεμος που δεχόμουν, και ενώ αυτή επιτεύχθηκε, εδώ και καιρό πάλι έχει διαρραγεί και δυστυχώς αυτό έχει βαρύτατες συνέπειες στο έργο και την λειτουργία της ίδιας της Δημοτικής Αρχής, η οποία έχει καταστεί απλός παρατηρητής.
Σήμερα ο Κορυδαλλός έχει ανάγκη από ένα δυναμικό ξεκίνημα, που θα ενώνει ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ την ίδια την πόλη, απαλλαγμένοι από εμπάθειες, μνησικακίες και μικροπολιτικούς στόχους.
Τα μηνύματα που λαμβάνω από την τοπική κοινωνία αλλά και τους εργαζόμενους απέχουν παρασάγγας από την εκτίμηση που εσείς κάνετε. Δεν είμαι πλέον διατεθειμένος να συνδράμω στη αποδόμηση του Δήμου, αφού όπως φαίνεται δεν σε ενοχλούν ούτε σε θορυβούν όλα αυτά τα φαινόμενα και όχι μόνο τα ανέχεσαι αλλά επιτρέπεις να μας οδηγούν σε πολιτικό καταποντισμό και κατακραυγή από τους εργαζόμενους και τους δημότες μας.
Είμαι σαφής ότι δεν προτίθεμαι να επιτρέψω να συνεχιστεί αυτή η κατρακύλα.
Η εμπειρία μας στην Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν μας επιτρέπει να μένουμε παθητικοί σε ότι καταποντίζει την πόλη και την οδηγεί σε διαχωρισμό αντίπαλων στρατοπέδων αγνοώντας το κοινό συμφέρον.
Η αφύπνιση της κοινωνίας δεν θα μας αφήσει στο απυρόβλητο και πρέπει να ανταποκριθούμε στο κάλεσμά της.

Γιώργος Δημόπουλος
Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών