Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣ ΓΙΑΝΝΑΤΟΥ



Αγαπητοί μου φίλοι, τα 25 χρόνια διαμονής μου στον δήμο Κορυδαλλού μου έχουν επιτρέψει να νιώθω αυτήν την πόλη ως σπίτι μου και τους Κορυδαλλιώτες ως οικογένεια μου.
Τα θέματα αυτής της πόλης τα γνώρισα ως 23 χρονών κοπελίτσα, φρεσκοπαντρεμένη , τα γνώρισα ως μαμά 2 παιδιών, τα γνώρισα ως σύζυγος απολυμένου, και ως εργαζόμενη μαμά 2 φοιτητών πλέον!

Η 15χρονη συμμετοχή μου στους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων στα σχολεία των 2 μου παιδιών με γεμίζει ευγνωμοσύνη για το γεγονός ότι οι γονείς με τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους όλα αυτά τα χρόνια και μου δίνουν την δύναμη να θέλω να κάνω ακόμα μεγαλύτερα πράγματα γι όλα αυτά τα παιδιά, που αποτελούν πλέον τη νέα γενιά του Κορυδαλλού και που τα έζησα σχεδόν από τα πρώτα χρόνια της σχολικής τους ζωής. 

Οι κοινές ανησυχίες που ζήσαμε με τους γονείς τους, τα κοινά μας όνειρα για την πόλη μας και τα παιδιά μας ,οι ομαδικές κινητοποιήσεις μας για το καλό των σχολείων μας με έκαναν να νιώθω ότι στις φλέβες μου τρέχει αίμα διαφορετικό, αίμα Κορυδαλλιώτικο!! 

Οι δυσκολίες και τα εμπόδια με έκαναν να βρίσκω λύσεις και να προχωράω μπροστά όντας περήφανη και ικανοποιημένη που για άλλη μια φορά ανταπεξήλθα επάξια σε αυτό για το οποίο με εμπιστεύτηκαν !! 

Η προσπάθεια ήταν και θα είναι πάντα ομαδική και γι' αυτό ακριβώς τον λόγο αποφάσισα να στηρίξω τον Γιώργο Δημόπουλο, που με τίμησε με αυτή του την πρόσκληση, και να θέσω υποψηφιότητα μαζί του στο «Δήμο για Όλους».

Γιώργο, αν είναι να πάμε τον Κορυδαλλό μπροστά ε, τότε εντάξει!! 

Σας ευχαριστώ!
Γιαννάτου Άρτεμις