Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΠΑΝΟΥ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ



Αγαπητοί συμπολίτες,
Αγαπώ το Δήμο στον οποίο γεννήθηκα και μεγάλωσα, και στον οποίο έζησαν οι γονείς μου, και οι παππούδες και γιαγιάδες μου. Θέλω σε αυτόν να μεγαλώσω την κόρη μου και για αυτό έχω την απαίτηση να είναι ένας Δήμος ασφαλής, όμορφος, και φιλικός για τα παιδιά. Έχω την απαίτηση η δημοτική αρχή να είναι ενεργητική, να προβλέπει και να προλαβαίνει, να σχεδιάζει και να δημιουργεί. 

Την τελευταία περίοδο η υπάρχουσα δημοτική αρχή στηρίζεται αποκλειστικά σχεδόν στις σχέσεις της με την κυβέρνηση και την περιφέρεια, που όμως δεν έχουν και τις καλύτερες επιδόσεις. Έχει εγκαταλείψει τον Κορυδαλλό στην τύχη του και στις προθέσεις όσων έχουν δικούς τους σχεδιασμούς για την πόλη μας. Όμως η ευθύνη για τα τοπικά πράγματα είναι στην τοπική αυτοδιοίκηση - και ειδικά στη δημοτική αρχή - που πρέπει να προκαλεί τη δράση των υπηρεσιών του κρατικού μηχανισμού, να ενεργοποιεί τους δικούς της πόρους, να γνωρίζει και αναγνωρίζει τα προβλήματα και να παρεμβαίνει δυναμικά για την επίλυσή τους. Ο σημερινός Δήμαρχος δεν δείχνει να μπορεί πλέον να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις.

Αντίθετα, ο Γιώργος Δημόπουλος είναι τα χρόνια αυτά παρών, γνωρίζει και αναδεικνύει τα προβλήματα όπου εμφανίζονται. Αγωνίζεται με σαφείς απόψεις και ξεκάθαρες θέσεις, απαιτώντας από το Δήμαρχο να αναλαμβάνει τις ευθύνες του. Αυτό για μένα ήταν αρκετό για να συμπαραταχθώ μαζί του σε μια προσπάθεια να ξανακάνουμε τον Κορυδαλλό μας τον Δήμο που θέλουμε.

Είμαι ο Πάνος Μακρυγιάννης, γιος του Σπύρου και της Ελένης, σύζυγος της Ελεάννας Μανωλαράκη και πατέρας της δίχρονης Μαρίας-Ελένης. Είμαι εκπαιδευτικός της επαγγελματικής εκπαίδευσης, καθηγητής πληροφορικής, και πρόεδρος της Επιστημονικής Ένωσης για την Τεχνολογική Εκπαίδευση και Κατάρτιση. Έχω χρηματίσει μέλος του ΔΣ και πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εκτάκτων Εκπαιδευτικών ΤΕΙ, μέλος του ΔΣ και πρόεδρος του Διεπιστημονικού Ινστιτούτου ΔΙΕΜΑΣ.

Και είμαι πλέον υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό "Δήμος για όλους" και το Γιώργο Δημόπουλο.

Παναγιώτης Σ. Μακρυγιάννης