Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΑ ΚΑΛΟΥΔΗ



"Αξιότιμοι συμπολίτες,

Η ενασχόλησή μου με τα πολιτικά δρώμενα στο επίπεδο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ξεκίνησε από το ασίγαστο ενδιαφέρον και την πραγματική μου αγάπη για την πόλη στην οποία μεγάλωσα, ανατράφηκα, υπηρέτησα μέσα από το χώρο της εργασίας μου και τώρα σε τούτες τις φιλόξενες γενιές της μεγαλώνω τα παιδιά μου.

Στόχος και φιλοδοξία μου είναι να προσφέρω με όλες μου τις δυνάμεις στη νέα γενιά της πόλης μου, μια γενιά με όνειρα, αξίες και ιδανικά που όμως θυσιάστηκαν στο βωμό της αδιαφορίας και της εγκατάλειψης των ιθυνόντων και έγιναν φτώχεια, ανεργία και δυστυχώς μετανάστευση. 

Η αγωνία μου αυτή αλλά και τα όνειρά μου βρήκαν ευτυχώς έναν σύμμαχο στο πρόσωπο του Γιώργου Δημόπουλου, ο οποίος με ιδιαίτερη θέρμη με υποδέχθηκε και με συμπεριέλαβε στον Ενωτικό Συνδυασμό του «Δήμος για όλους»."

Με εκτίμηση,
Έλενα Καλούδη.