Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΤΣΑΛΓΑΝΗ


Γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω όλα μου τα χρόνια στον Κορυδαλλό, την πόλη της καρδιάς μου. Τόσο η καταγωγή μου από Μακεδονία και Μικρά Ασία όσο και η επαγγελματική μου δραστηριότητα ως ενεργού εκπαιδευτικού συνετέλεσαν στο να έχω αισθήματα αλληλεγγύης και αμέριστου σεβασμού στους ανθρώπους. Ο πατέρας μου, ο γνωστός Ζωγράφος-Αγιογράφος Δημήτρης Τσαλγάνης, μου έμαθε να προσεγγίζω προβλήματα και καταστάσεις όχι μόνο με την λογική αλλά και με την ευαισθησία της ψυχής και την αισθητική ματιά του καλλιτέχνη.
Τα ταξίδια μου ανά τον κόσμο, κυρίως για εκπαιδευτικούς σκοπούς, μου επέτρεψαν να έχω άποψη για τις δυνατότητες του Δήμου Κορυδαλλού να αντιγράψει τα καλύτερα δεδομένα των Ευρωπαϊκών Πρωτευουσών και να γνωρίσω νέους ανθρώπους και πολιτισμούς, ανανεώνοντας κι εμπλουτίζοντας τις ιδέες και εμπειρίες μου, ώστε να συμβαδίζω με το πνεύμα της εποχής. Με ελεύθερο πνεύμα και αξίες όπως η φιλία, η αγάπη, η κοινωνικότητα και η προσφορά μοιράζομαι τη ζωή μου με φίλες και φίλους από τον Κορυδαλλό και τον υπόλοιπο κόσμο αφού πιστεύω ότι στις ανθρώπινες σχέσεις δεν υπάρχουν σύνορα και αποστάσεις. Διδάσκω Αγγλικά σε παιδιά και ενήλικες από το 1992 και διετέλεσα Πρόεδρος Σχολικής Επιτροπής (2007-2011) επιλύοντας τα παρουσιαζόμενα προβλήματα. Πιστεύω ακράδαντα ότι η επικοινωνία και η έκφραση είναι καθοριστικοί παράγοντες για την πρόοδο, την ευημερία και την εξέλιξη των ανθρώπινων σχέσεων πέρα από ιδεολογίες και αντιπαραθέσεις.
Οι φίλοι μου λένε ότι είμαι η χαρά της ζωής, αφού πάντα βλέπω τη θετική πλευρά των πραγμάτων κι έχω ένα πλατύ χαμόγελο και μια μεγάλη αγκαλιά για όλους. Ακόμα και τώρα, στην περίοδο του εκλογικού πυρετού, πιστεύω ότι πρέπει να σκεφτόμαστε θετικά και να θυμόμαστε ότι αυτά που μας ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν. Το κοινό όλων μας είναι η αγάπη μας για τον Κορυδαλλό και σε αυτό πρέπει να εστιάζουμε. Είναι επιτακτική ανάγκη να έχουμε έναν όμορφο και έντιμο εκλογικό αγώνα ώστε να μπορέσουμε να συνεργαστούμε αποτελεσματικά και την επόμενη μέρα των εκλογών. Αυτό θα κληθούμε να κάνουμε εξάλλου όλες και όλοι οι εκλεγμένοι Δημοτικοί Σύμβουλοι, όπως όλοι γνωρίζουμε,ενωμένοι να βοηθήσουμε τον Κορυδαλλό μας συνοδοιπόροι με τη Δημοτική Αρχή.
Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη και τύχη για όλες τις εμπειρίες που έχω ζήσει μέχρι σήμερα και θα είναι αρωγοί μου στην προσπάθεια που θα δώσω, με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, στο πλάι ενός ανθρώπου που εκτιμώ ιδιαίτερα τόσο για το ήθος όσο και την αποτελεσματική συμμετοχή του στην τοπική αυτοδιοίκηση επί σειρά ετών. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Υποψήφιο Δήμαρχο Γιώργο Δημόπουλο που με τιμά με την πρόσκλησή του και την εμπιστοσύνη του να συμμετέχω στον Ενωτικό Συνδυασμό Κορυδαλλού "ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ" ώστε να συμπράξω στην δημιουργία προγράμματος δράσεων και ιδεών που θα φέρει οικονομική, πνευματική, πολιτιστική ανάπτυξη και εξέλιξη στο Δήμο μας και να συμβάλλω στην αντιμετώπιση χρόνιων κοινωνικών θεμάτων που απασχολούν τους Δημότες του Κορυδαλλού. Τιμή μου να συμμετέχω στον καθημερινό αγώνα, που θα δώσουμε, για μια σύγχρονη πόλη με ομορφότερα και ποιοτικότερα σχολεία και καλύτερη ποιότητα ζωής για όλους, λαμβάνοντας ιδιαίτερα υπόψη τις δικές σας ιδέες και ανάγκες, διατηρώντας και διευρύνοντας το κανάλι επικοινωνίας μαζί σας. Έτσι θα δημιουργήσουμε τις συνθήκες για αποτελεσματική Δημοτική διοίκηση προς όφελος των κατοίκων του Κορυδαλλού.
Το όραμά μου είναι να μεταμορφώσουμε τον Κορυδαλλό σε μια Ευχούπολη και Ονειρούπολη για όλους εμάς που κατοικούμε εδώ αλλά και για τους επισκέπτες του Κορυδαλλού που θα απολαμβάνουν πολιτιστικά δρώμενα, καταστήματα και χώρους διασκέδασης και εστίασης υψηλής αισθητικής στα Δυτικά Προάστια. Συγχρόνως δε, θα τονώνουν και την κίνηση των εμπορικών μας καταστημάτων.
Ο Κορυδαλλός δεν μπορεί να περιμένει. 
Γνωρίζουμε όλοι ότι το τρένο της προόδου περνάει και οφείλουμε να επιβιβαστούμε κι εμείς συμπαραστάτες του αυριανού μας Δημάρχου Γιώργου Δημόπουλου.


Με εκτίμηση, 
ΤΣΑΛΓΑΝΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ
Καθηγήτρια Αγγλικών 
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος με τον 
Ενωτικό Συνδυασμό Κορυδαλλού "Δήμος για όλους"