Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Κεφαλόπουλου Παναγιώτη



 26/04/2014
Στις δύσκολες αυτές ώρες που περνάει ο τόπος μας, η πρόκληση είναι μεγαλύτερη και αποκτά ιδιαίτερο νόημα.  Η σύγχρονη κοινωνική και οικονομική πραγματικότητα αποτέλεσμα των κακών διαχειρίσεων, γεμίζει με πικρία και απογοήτευση τις ζωές των ανθρώπων, τις ζωές τις δικές μας!!
Μας φτάσανε στο σημείο να αμφισβητούμε τα πάντα γύρω μας και η ελπίδα για αλλαγή να φαντάζει απατηλό όνειρο.
Για ένα πράγμα βέβαια είμαι σίγουρος …ότι όλοι μας είμαστε συνυπεύθυνοι και για το πώς οδηγηθήκαμε ως εδώ, αλλά πολύ περισσότερο για το τι θα επιλέξουμε για το αύριο…
Είναι η στιγμή που ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ θα πρέπει να ενεργοποιηθούμε, να δραστηριοποιηθούμε και να αναλάβουμε δράση στις εξελίξεις που αφορούν εμάς!!!
Αναλογιζόμενος τις υπάρχουσες καταστάσεις, τα προβλήματα που υπάρχουν σε όλους μας, τα προβλήματα που έχει ο Δήμος μας, τα σκάνδαλα και την διαπλοκή που μας περιτριγυρίζουν με
ΠιστΩνω με το χρΕος της ανταπΟκρισΗς μου.
Με απαράμιλλο ζήλο για την πόλη μου, για τους συνανθρώπους μου, για τα κοινά  και γνωρίζοντας ότι ποτέ τίποτα δεν σου χαρίζεται, αντλώ ώθηση και δύναμη να αγωνιστώ για έναν καλύτερο Κορυδαλλό με σίγουρη προοπτική!
Τα θέλω μου, οι στόχοι μου, οι αξίες μου, τα ιδανικά μου, δύσκολα θα μπορούσαν να ενστερνιστούν και ενσωματωθούν σε έναν συνδυασμό. Αποφασίζοντας να ασχοληθώ με τα κοινά μίλησα και παρακολούθησα όλους τους συνδυασμούς και τους υποψήφιους δημάρχους, για να είμαι ενήμερος για τις θέσεις τους, τον τρόπο σκέψης τους, την προοπτική τους, την «καθαρότητά»τους, ώστε να κάνω την καλύτερη επιλογή.
Είμαι σε θέση να σας δηλώσω πως είμαι απόλυτα περήφανος και είναι μεγάλη μου τιμή, που το όνομά μου θα βρίσκεται στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «Δήμος για Όλους», ανάμεσα σε τόσους σημαντικούς και ξεχωριστούς ανθρώπους, ΝΕΟΥΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ, ΝΕΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟΥΣ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ, ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ.
Φυσικά όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να δημιουργηθούν, αν ενορχηστρωτής όλων, δεν ήταν ο κ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ,  ένας άνθρωπος με αξίες, καθαρός, με υψηλά ιδανικά, κυριευμένος από αγάπη για τον δήμο και τον συνάνθρωπό του, με τεράστια εμπειρία στα κοινά, με ανησυχίες για το μέλλον των παιδιών και με πίστη στα νέα άτομα, αφού με αυτούς, άλλωστε, γέμισε το ψηφοδέλτιό του απομακρύνοντας κάθε βαρώνο- καρεκλοκένταυρο της πολιτικής.

ΚΕΦΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Επιχειρηματίας