Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Δήλωση στήριξης κ. Γιώργου Γιαννιούδη



                                                                                                                  
  Φίλες & Φίλοι

Ονομάζομαι  Γιαννιούδης Γεώργιος,  γεννήθηκα ,μεγάλωσα και ζω μόνιμα στον Κορυδαλλό. Διατηρώ εμπορική επιχείρηση οπτικών ειδών στον Κορυδαλλό από το 2006.
Είμαι έγγαμος 44 ετών και πατέρας ενός πεντάχρονου κοριτσιού.

  Σε μια εποχή που βλέπουμε γύρω μας να απαξιώνονται αξίες, ήθη, να καταρρέουν επιχειρήσεις, να χάνονται περιουσίες και οι πτυχιούχοι μας
να φεύγουν στο εξωτερικό λόγω ανεργίας και σε μια ολοένα πιο δύσκολη καθημερινότητα αισθάνθηκα την ανάγκη να βγω από την θέση του απλού παρατηρητή ,που μένει άπραγος ασκώντας κριτική στους άλλους εκ του ασφαλούς ,και να συμμετέχω ενεργά στα πράγματα.
   Την δυνατότητα αυτή μου έδωσε ο κ. Γιώργος Δημόπουλος εντάσσοντας με στον συνδυασμό του «ΔΗΜΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ».
   Έπειτα από αρκετές συναντήσεις και συζητήσεις υπήρξε ταύτιση απόψεων, στόχων, και δράσεων.
  Έτσι λοιπόν από πλευράς μου στηρίζω τον κ. Δημόπουλο στην διεκδίκηση της ηγεσίας του Δήμου Κορυδαλλού και με την σειρά μου ζητώ την συμπαράσταση σας, στο να μου επιτρέψετε να δώσω τον αγώνα μου για την αλλαγή των πραγμάτων στην καθημερινότητα μας ,στον δήμο μας ,στην κοινωνία μας, στην ζωή μας.
   Γιατί φίλες & φίλοι,  προσωπικά θέλω , να κοιτάξω μια μέρα το παιδί μου ίσια στα μάτια και να του πω πως εγώ προσπάθησα και έκανα ότι μπορούσα για να ζήσει αυτό καλύτερα.

   ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

                                                                                                     ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
                                                                                          ΓΙΑΝΝΙΟΥΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Πτυχιούχος Οπτικής Αθηνών
Μέλος Πανελλήνιας Ένωσης Οπτικών –Οπτομετρών
Επιστημονικός Συνεργάτης Οφθαλμολογικού

Κέντρου Αθηνών Laser vision