Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Δήλωση Στήριξης κ. Μπαμπά Λάμπρου



24/04/2014


Κατοικώ κι εργάζομαι χρόνια με την οικογένειά μου στον Κορυδαλλό ως φοροτεχνικός.
Πάντα πίστευα ότι ο Κορυδαλλός με την κατάλληλη βούληση και τον προγραμματισμένο σχεδιασμό μπορεί να αναπτύξει δράσεις για τις οποίες θα φημίζεται και στον αθλητισμό και στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό γενικότερα.
Αυτή τη δυνατότητα για αποτελεσματική και ουσιαστική μεταμόρφωση του Κορυδαλλού, σε ένα πολιτισμικό  κέντρο που θα σέβεται το φυσικό περιβάλλον, θα χρησιμοποιεί τις νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία του πολίτη και θα έχει ως επίκεντρό του τον άνθρωπο, θεωρώ πως μου δίνει η υποψηφιότητά μου ως Δημοτικού Συμβούλου πλάι στον έμπειρο Γιώργο Δημόπουλο. Έναν άνθρωπο που αυτοδιοικητικά εργάστηκε με συνέπεια κι εργατικότητα ως τώρα για το Δήμο που αγαπώ.
Για εμένα πολύ σημαντικό είναι και το ότι το ψηφοδέλτιο του Συνδυασμού «Δήμος για Όλους» απαρτίζουν κατά το πλείστον νέοι άνθρωποι και επιτυχημένοι στους τομείς δράσης τους με έναν κοινό σκοπό, την προσφορά των δυνατοτήτων τους, ώστε να γίνει ο Κορυδαλλός η Πόλη- Σύμβολο Ανθρωπισμού κι Ανώτερης Ποιότητας Ζωής.
Προσωπική μου επιδίωξη είναι στο μέτρο που με αφορά να συνδράμω με όλες μου τις δυνάμεις σε αυτήν την προσπάθεια του υποψήφιου Δημάρχου, Γιώργου Δημόπουλου, για να κτίσουμε μαζί ένα καλύτερο μέλλον για όλους μας.

Μπαμπάς Λάμπρος
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος
Φοροτεχνικός